Wednesday 20 November 2013

what happen

Actually tahun nie ...aku dah tak sekolah kat tempat aku sekarang nie ..aku sekolah jauh di sana ..a boarding school SAMURA .tahun depan aku senior .bangga kejap .batch 31 .atually sekarang tengah berangan nak kalahkan Saser ..it is possible kan ?since cikgu banyak push maybe bole buat kot .my ream is to fly far far away from malaysia ..tanak belajar sinie ..bukan tak de jati diri whatsoever tapi entah .afraid scared ?dunno .akhir tahun result aku 4A 5B wow tak de C .exam budak sbp susah sikit ..bukan sikit actually ..banyak !org yg score tu maybe dia pandai gifted or sador key tak de kene mngene ..wish me luck .jangan jai judgemental person okey ...aku tahu aku tak pandai but ...ill try ..impossible can be possible ,dude .

No comments:

Post a Comment